Q&A - pytania od was!

1/22/2016 01:07:00 PM

Hej wam!
Dzisiaj przychodzę do was z Q&A - czyli pytaniami od was, których ostatnio było sporo na asku i niektóre się powtarzały więc żeby nie robić spamu odpowiem na kilka z nich. Nie przedłużając, przejdźmy do pierwszego pytania.

Kto jest twoją inspiracją modową?
Nie mam w sumie jakiejś takiej inspiracji - ubieram się w to, co wpadnie mi w oko i fajnie ze sobą współgra :)

Czy masz jakichś idoli?
Moją idolką już od około roku jest Beyonce i Ariana Grande już od około dwóch lat.

Czym kierujesz się w życiu?
Do działania inspiruje mnie to co mnie spotyka tak naprawdę. Nie mam jakiejś reguły, bo nigdy nie wiadomo co nam się przydarzy. Jak to się mówi "Chwytaj dzień" i "Każdy krok, który podejmujesz w życiu jest krokiem ku twemu przeznaczeniu".

Jakiej muzyki słuchasz?
Wszystkiego, co wpadnie mi w ucho. Ostatnio najczęściej Justina, Ariany i BAM. ;)

Czy wiążesz swoją przyszłość z blogiem?
Szczerze? Nie mam pojęcia. To zależy, m.in. od tego czy ktokolwiek będzie czytał te moje wypociny tutaj. ;p

Czy planujesz wyjechać na studia za granicę?
Chciałabym i to bardzo, ale zobaczymy, do studiów jeszcze daleka droga.

Jaki jest twój największy cel na ten rok?
Związany z blogiem to minimum 5000 wyświetleń i 150 obserwatorów w tym roku.

Twój ulubiony zapach obecnie?
Ari by Ariana Grande i Paco Rabbane Olympea.

I taka mała, chociaż ważna informacja na koniec: Dodawajcie na snapie @sistersteamblog - fajne rzeczy się tam dzieją. Więcej nie zdradzę - wchodźcie i sami się przekonajcie :))
zapraszam też na mój instagram: klik oraz ask: klik









A wy jak odpowiedzielibyście na te pytania? :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. ciekawy wpis :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, fajnie, że można się dowiedzieć o Tobie czegoś więcej!


    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń