Trip to London - wycieczka moich marzeń!

7/02/2015 08:31:00 AM

Pod koniec maja pojechałam na długo wyczekiwaną wycieczkę do... Londynu!! Było naprawdę lepiej niż sobie wyobrażałam. Wszystko było zupełnie inne niż w Polsce. Jestem naprawdę zadowolona i w dzisiejszym poście głównym tematem będzie właśnie Londyn i wrażenia jakie wywarło na mnie to piękne miasto :)) Zachęcam do przeczytania.



Pierwszą rzeczą, która pozytywnie mnie zaskoczyła to przede wszystkim zachowanie ludzi w Londynie. Wszyscy są naprawdę mili, nawet wtedy, gdy kogoś niechcący potrącimy na chodniku. Przeważnie jest tak, że grzecznie trzeba przeprosić a ta osoba po prostu się uśmiechnie lub powie, że nic się nie stało i pójdzie w swoją stronę. Możemy spotkać tam ludzie różnych kultur i wszyscy mówią w swoich ojczystych językach, choć bardzo ale to bardzo często mówią po prostu po angielsku tak jak Brytyjczycy, choć czasem mają taki akcent, że trudno go zrozumieć.







Drugą rzeczą są zabytki, których jest bardzo, bardzo dużo, od zamków, wieży, kościołów na muzeach kończąc. Jeśli ktoś przyjeżdża tam żeby zwiedzać intensywnie z rozplanowanym grafikiem tak jak my to naprawdę ma w czym wybierać ;) Bardzo podobało mi się to, że jest tu taka różnorodność kultur (tak jak już wspomniałam), możemy spotkać tu bardzo zróżnicowane kultury a mimo to każdy z każdym potrafi się dogadać, co w Polsce nie jest zbyt często spotykane.


















Bardzo się cieszę z tej wycieczki i chciałabym wrócić do Londynu w najbliższym czasie, jeśli tylko będzie taka możliwość. Ode mnie to wszystko na dziś. Buziaki! :))

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Zawsze marzyłam, żeby pojechać do Londynu!! Zazdroszczę! <3

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W przyszłości napewno zawitam w Londynie :D Zazdrosze ;)

    claaudiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze!:) Ja jednak planuje zamieszkać w USA, to takie moje marzenie:)

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku zazdroszczę! Zawsze chciałam zobaczyć Londyn <3
    Musiało być naprawdę super :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post. Dzieki Tobie mogłam trochę "zwiedzić" Londyn :D

    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym strasznie chciała kiedyś zobaczy Londyn w Anglii już bylam, ale niestety nie miałam takiej mozliwosci, żeby tam pojechać
    Bardzo przyjemny post :))

    gabriellaaa6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę takiej wycieczki ;p Super!Świetne zdjęcia ;)
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, zazdroszczę! ♥ Jesteś bardzo pozytywną osobą, pokazujesz, że jednak warto spełniać marzenia, które wydają się wręcz niemożliwe. Myślę, że zostanę tutaj na dłużej <3 Pozdrawiam, kochana :*
    http://stay-positive1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. londyn jest piekny, zazdroszcze! :*

    jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację to zacznij i daj znać u mnie, z chęcią się odwdzięczę! :-)
    www.similarose.blogspot.com/kliknij tutaj/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chciałabym pojechać do Londynu, zazdroszczę :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń