WAKACJE 2015 + POWRÓT DO SZKOŁY!

9/29/2015 01:24:00 PM

Hejka wszystkim! Dzisiaj przychodzę do was z postem organizacyjnym - mianowicie jak spędziłam tegoroczne wakacje i jakie mam plany na nowy rok szkolny. Chciałabym też, żeby coś się tutaj zaczęło dziać, więc jeśli macie jakieś pomysły to możecie pisać tutaj klik


Wakacje wbrew pozorom były bardzo, bardzo udane i mimo, że miałam wątpliwości co do jednego wyjazdu to muszę przyznać, że byłam mile zaskoczona. Spędzałam czas z przyjaciółmi w moim mieście i w pobliżu, a w sierpniu byłam na obozie tanecznym ze szkoły tanecznej. Na początku miałam do niego mieszane uczucia, ale naprawdę bardzo dobrze spędziłam czas. Mimo 6-ciu godzin treningów dziennie to spędziłam super czas z przyjaciółmi i naprawdę jeśli wachacie się czy pojechać na obóz taneczny z RYTMEM to serio bardzo bardzo polecam, bo mimo, że dużo osób myśli, że kolonie w Polsce nie są tak fajne jak za granicą to bardzo się mylą, bo ja na początku miałam takie samo podejście ale zmieniłam zdanie i za rok też planuję na niego pojechać :))
PODSUMOWUJĄC - wakacje spędziłam bardzo dobrze i były mega udane!

Jest już koniec września a ja już zaliczyłam tydzień nieobecności w szkole, ale w sumie nic nie straciłam, bo ten rok zaczyna się wyjątkowo ciężko. Mam dużo planów na ten rok więc jeżeli chcecie na bieżąco to zapraszam do obserwacji i komentarzy ;)) 
Na dzisiaj tyle, a następny post już niedługo. 





You Might Also Like

0 komentarze