Ulubieńcy ostatnich miesięcy!

11/27/2015 04:05:00 AM

Hejka wszystkim! 
Wiem, że za każdą dłuższą nieobecność przepraszam, ale naprawdę chciałabym być systematyczna w dodawaniu postów. Nie obiecuję teraz, że będą pojawiać się częściej bo nie wiem co zjem dziś na obiad, a co dopiero kiedy dodam następny post. 
Dzisiaj przychodzę do was z ulubieńcami. Ostatnio miałam przerwę od bloga więc zamiast uzupełniać post z każdego miesiąca postanowiłam napisać taki post,  w którym pokażę Wam produkty, które były moimi ulubieńcami w ostatnich miesiącach. 
Pierwszym kosmetykiem będzie pianka do twarzy, którą kupiłam niedawno. Jest to produkt firmy Under Twenty i muszę powiedzieć, że jest naprawdę fajnym produktem. Super oczyszcza skórę, sprawia, że staje się gładka i w dodatku ma świetny, arbuzowy zapach. 




Następnym kosmetykiem jest produkt z Garniera. Jest to płyn micelarny 3w1, to już moje drugie opakowanie i jestem z niego bardzo zadowolona. 




Następnym, jak i ostatnim ulubieńcem kosmetyków jest spray do włosów, o zapachu malinowym z firmy Marion. Najlepiej nanieść go po umyciu włosów,a na pewno lepiej będziemy mogły rozczesać włosy. 

Teraz przechodzimy do książek i filmów. Ostatnio zaczęłam czytać książkę "7 razy dziś" i nie skończyłam jej co prawda jeszcze, ale bardzo mi się podoba i mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się ją jak najszybciej skończyć, bo jest naprawdę świetna. 


Jeśli lubicie komedie romantyczne to na pewno zakochacie się w tym filmie tak jak ja. "Endless Love" to naprawdę cudowny film, nie będę zdradzać szczegółów ale jeśli ktoś jest ciekawy fabuły, to zachęcam do oglądania ;) 

 Bardzo często słucham ostatnio muzyki, a moimi ulubionymi są: "Focus" Ariany Grande, wszystkie utwory z płyty Justina "Believe" i "Purpose" ❤️. 


Na dzisiaj to wszystko ode mnie. Jeśli macie jakichś swoich ulubieńców, napiszcie w komentarzu! ;)


You Might Also Like

0 komentarze